dinsdag 16 mei 2017

ALERT met betrekking tot de website

Helaas is mijn website door de hosting firma verplaatst, daardoor kan ik er nu niet meer bij om dingen te wijzigen. Ze zijn totaal niet behulpzaam en buitengewoon kortaf. Omdat ik de kennis niet in huis heb om met deze wijziging te kunnen werken.

Ik zie het zo: eerst kon ik zonder problemen iets, en daar hun wijziging kan ik er niet meer bij en ook als ik op een nieuwe manier probeer lukt het niet. Zij geven hier op geen hulp of feedback. Ligt het aan mij of aan hun?

Anyway... Ik kan niet meer bij mijn website, dus geen wijzigingen, geen toevoegingen.

Ik ga op zoek naar nieuwe hosting.

Ondertussen probeer ik hier maar zo veel mogelijk met jullie contact te houden.

Morgen ga ik het nieuwe blokje van de BLOM plaatsen!


Sorry voor het ongemak.



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

Geen opmerkingen: