zondag 15 maart 2015

Over voorbereiden

Jullie zullen er wellicht nog niet eens aan denken, maar bij ons zijn de voorbereidingen voor de beurs in Rijswijk al begonnen.
Dat is te zien in mijn WOH stapel (work-on-hand), maar ook een beetje woooohhhh (of oef) hoor :-)


Ik vond het tijd worden voor het quilten van een paar kleine tops. Een paar, want als ik die vloer toch vrij heb gemaakt en gepoetst, dan maar meteen twee quilts sandwichen (dat is voor mij toch het minst plezierige aspect van deze hobby)


deze foto is expres van een halve quilt, want ik wil het quiltwerk pas laten zien als hij af is :-) Ik ben net begonnen, en ik heb uitgerekend dat ik nog 7-8 volle avonden baantjes moet trekken. Ik hoop niet dat ik daarna aan de fysio moet, maar men moet er wat voorover hebben, LOL.

Zie je het is goed om op tijd te beginnen met de planning voor de beurs.

Een kleine sneak preview van de achterkant:
(alsnog de juiste foto geplaatst...)

Yep, het is een boel werk, maar ik vind het m-o-o-i worden :-)

Ook voor de andere quilt weet ik al wat ik wil gaan quilten (en dat is een unicum), en ook die gaat intensief worden gequilt...

Nu ga ik eerst met mijn haakwerk en de draadjes van de wolkjesquilt achter de tv zitten voor de 1e race van de Formlue 1 van dit jaar :-) Vorig jaar kwam er niets van terecht om te kijken, maar dit jaar ga ik een poging doen om het weer op te pakken (anders kan ik beter een kamerplant neerzetten op de plek van de tv)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Anoniem zei

ha Merel, jij lijkt zelf wel formule 1, jij raced door de quiltjes heen! Hihihi wat een gave achterkant. Natuurlijk denk ik wel aan Rijswijk kijk er al naar uit! Veel plezier met
het afmaken van je quiltjes en wie weet zien we ze in Rijswijk!! Groetjes Adri.