vrijdag 16 januari 2015

Over blokjes naaien en met hout aan de gang

In mijn vakantie ben ik lekker bezig, met lapjes natuurlijk, maar er is ook iets anders wat mijn tijd vraagt:


Ik ben planken aan het lakken! Is het eigenlijk wel een echte vakantie als je kasten voor de winkel aan het maken bent?

Nou ik vind van wel hoor, ik heb net ontdekt dat ik dit wel een leuk ontspannend werkje vind :-)
Ik heb alle planken lekker bij de bouwmarkt op maat laten zagen, dus het is bijna (!) een IKEA klusje. OK, ik moest natuurlijk wel eerst zelf een ontwerp maken, en alle maten uitrekenen en zo. En straks schroefgaten maken. Of zal ik het toch met deuveltjes gaan doen. Eens kijken hoe zo'n setje werkt (en wat het kost).

Ondertussen had ik die blokjes van hier natuurlijk allang af, ik ben zelfs al klaar met de Seaglass kleurige lapjes. De Aqua lapjes zijn nu aan de beurt, maar die laat ik nog niet zien hoor, eerst moeten de deelnemers de lapjes ontvangen, anders is de verrassing eraf.





Zo grappig de stippen rechts zo bijna heel precies, geheel ongepland natuurlijk, zo ben ik niet :-)


Dit is de opbrengst tot aan de groene lapjes, met de groen+seaglass erbij. Ik blijf het roepen, maar het is ook zo: Het is ZO leuk om te doen!

een beetje inzoomen

Wil je ook meedoen met de MODern City Samplerclub? Gewoon doen, je ziet het, het is hartstikke leuk :-)
Kijk hier en geef je op, dan stuur ik je na mijn vakantie alle gegevens, en heb je medio februari je eerste pakketje (inclusief het boek) in huis.

Ik duik weer in mijn deeltijd-vakantie, maar vergeet niet de winkel is evengoed wel volgens de normale tijden open (di, woe, vrij, za 10.00u-17.00u).Wel gaan emails en bestellingen een stuk trager, ik zit niet in mijn vakantie ook nog elk uur de mail te checken!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

Geen opmerkingen: