maandag 21 juli 2014

Over verschuivingen

Het calorieloos tussendoortje is op!

Alle lapjes zitten aan elkaar in stroken. Nu kan het opbouwen van de blokken gaan beginnen. Dat kan natuurlijk ook wel tussendoortjes-stijl, maar ik wil nu wel een beetje overzicht krijgen.

Een klein beetje opletten dat de kleurtjes leuk worden verdeeld.

Niet al te precies, want het is een scrapproject (het mag lekker willekeurig). Dus dit project mag vanaf nu gewoon op eigen kracht verder.

Maar ja, met al dat naaien achter elkaar door, is dit natuurlijk geen tussendoortje meer!

Het is verschoven naar een hoofdgerecht ;-)

Ook niet erg, helemaal niet. Er is maar één klein dingetje: ik heb een nieuw tussendoortje nodig, ha ha.

Zo deze vier blokken zijn af...

Samen met de twee blokken die ik bij wijze van proefje al aan het begin van dit project had genaaid. Nu hoef ik enkel nog de 3 blokken 'andere stijl' in elkaar te zetten. Ja hoor, ook die strookjes zitten al aan elkaar. Ik heb echt een nieuw tussendoortje nodig.

Gelukkig had ik nog wat schetsjes in mijn boekje staan, dus dat gaat helemaal goed komen :-) In het volgende tussendoortje houd ik de kleurtjes wat meer bij elkaar.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Carla zei

Ziet er ontzettend leuk uit, heerlijk al die kleurtjes!

Groetjes uit Purmerend!

Carla.