dinsdag 6 mei 2014

Wat ik nou tegen kwam: rainbow geese

Na een heel leuk quiltloos weekend, waarin ik met mijn dekbed onder mijn arm een open sloep instapte, in een prachtig natuurgebied van de rust en ECHTE stilte genoot, maar ook van een grote groep leuke mensen, veel lol en bordspellen, een roodborstje aan de overkant (maar ach, die heb ik ook in mijn eigen tuin) en wel een beetje haken. Bij thuiskomst nog maar één dagje voor alle huishoudelijke taken en natuurlijk heel veel kattenkroeltjes om in te halen, maar zoals gezegd geen quilterigheden. Gelukkig inspiration is everywhere en zeker op het world wild web (nee geen typo, LOL), dus laat ik jullie meegenieten van dit schatje:




Oh wat vind ik dat toch mooi, een beetje patchwork in een grote open ruimte. Negative space noemen ze dat in het Engels, en het is een van de eigenschappen die bij Modern quilting veel wordt toegepast.

Jummie, wat een lief quiltje, en dan is het ook nog eens gemaakt in mijn favoriete kleurenschema. klik hier voor de link naar het blog van Blue elefant stitches. Als je op het tabje my quilts klikt zie je nog meer moois (zoals de Summer sundays dat is voor mij ook echt een WIM) (=Wil Ik Maken)

Groetjes,


Merel

 www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Helemaal mee eens wat een leuk quiltje en wat een leuke site! Ik zou voor die 'Wacky' en ' schrappy Quater log cabins' gaan! Groetjes Adri.

Marga (MarPie) zei

Ja, deze vind ik ook erg leuk. Heb even gekeken en inderdaad de Summer Sundays is ook leuk maar deze vind ik leuker. http://blueelephantstitches.blogspot.ca/2013/12/feather-quilt.html

Groetjes,
Marga♥