donderdag 13 maart 2014

Over een princes

Ik heb thuis een princes, wist je dat?
Dat merk je aan alles: ze verwacht dat ik alles voor haar doe! Haar bed verschonen, haar rommel opruimen, haar eten voor haar neusje zetten (tot aan prakken aan toe!). Haar haartjes kammen. Haar uitgebreid vertellen hoe mooi ze wel niet is, en mooi dat is ze natuurlijk, met haar prachtige geel/groene ogen. Nou ja noem het maar op en ik doe het voor haar.

Weet je al wie ik bedoel?

Nou de princes op de erwt natuurlijk:


Onderop ligt een opgerolde quilt (die ook nodig eens af moet), daarop het kussen dat bij deze stoel hoort, daarop 2 hoofdkussens (en een handdoekje) van mijn bed en daarop mijn dekbed een paar keer dubbel gevouwen, omdat ik mijn bed aan het afhalen ben....
Dat is precies een zacht genoeg plekje voor madammeke :-)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Tilly zei

Zo hoort het denkt Princes.
groetjes Tilly

Anoniem zei

Zou ze die erwt ook echt voelen? Hihihi groetjes Adri.

Charlotte zei

Ik verwacht dan toch ook wel dat ze een gouden drink/eet bakje heeft LOL.