woensdag 20 november 2013

Over quilts in de etalage

Heee, heb je dit gezien (etalage van de C&A)?:

quilts als etalagemateriaal...

geen gewone quilts

maar koffers en meubels...

een bank en wat vind je van die lamp? LOL

en zelfs een vissenkom op een tafeltje :-)


En een grachtenpandje... Nou ja dan vind ik mijn kleurrijke straatje stiekem toch leuker ;-)


Gisteravond ging ik lekker al mijn genaaide lapjes strijken, kom ik deze tegen! Oeps, ha ha. Nou ja kan gebeuren, uithalen en opnieuw beginnen, LOL.


alle open gestreken lapjes. Ik strijk de naad steeds achter de rode effen stof, dan komt het straks goed bij het in elkaar zetten!


Hier ligt de hele quilttop (die 160x220 cm gaat worden) samen in 1 doos. Ik ben benieuwd of dat ook nog lukt als alles aan elkaar zit ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

O wat een mooie etalages
succes met je quilt lekker fleurig
Fijne dag groetjes Joke