vrijdag 15 november 2013

Over oranjerood en limegroen


Voor de leden van de MOD Stashclub heb ik vorige week weer een leuke envelop gestuurd. Deze oranjerode lapjes zitten daarin. Een fijne aanvulling van je lapjeskast. Wat toch voor ons quilters een soort palet is! Als je een heel jaar meedoet dan ontvang je beetje bij beetje de hele regenboog inclusief roze en zelfs ook een setje grijzen en een setje zwart/witjes.

En weer kom ik er achter dat ik vorige maand het setje helemaal niet heb laten zien! Hier dan alsnog, de lime-groeneselectie:


Na een jaar kan je gerust lid blijven, want ook in het nieuwe jaar ga ik weer door met het verzamelen en versturen van leuke kleurensetjes, en nee, er komen geen dubbelen!

Heb je niet het geduld om een heel jaar te wachten om een leuke regenboog te verzamelen, let dan maar goed op, want voor december ga ik (apart van de MOD Stashclub) ook nog twee leuke regenboogsetjes maken. Die kunnen natuurlijk ook héél goed als Sint of kerstcadeautjes besteld worden. (Ophalen in de winkel kan natuurlijk ook) Ik laat ze binnenkort zien!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: