dinsdag 24 september 2013

Over niet gevonden

Aan iedereen die heeft meegeleefd en meegedaan aan het rondvertellen van  de vermiste quilt-top:


Beste lezers,

Helaas is m'n quilt nog niet gevonden, maar de reacties va quilters, vrienden, media zijn hartverwarmend. Daarvoor wil ik op dit moment dan ook een ieder bedanken, dit steunt me enorm en helpt me te blijven hopen op een goede afloop.

Voor degene die het bericht gedeeld hebben op bloqs en/of Facebook de vraag om dit bericht ook te plaatsen zodat ik iedereen kan bereiken om te bedanken tot nu toe.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Hartelijke groet,

Tineke

Ik heb dit weekend de bies om mijn derde Cat or Dollyquiltje gezet, en daarbij een stomme fout gemaakt, die toch nog goed kwam! Maar daarover morgen meer ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: