vrijdag 27 september 2013

Over een scherpe schaar

Mijn schaar is scherper dan goed voor mij is, zo blijkt...
Nee, dit is (gelukkig) geen bloederig bericht, dat valt alweer mee.


Maar bij het afknippen van de startdraadjes, tijdens het opnaaien van de bies op het derde Catquiltje, knipte ik ook het uiterste puntje van de biesstrook eraf! Ugh. Gelukkig is het maar max 1,5 mm, maar toch!

Het is precies het puntje van het vouw-gedeelte, (dat steekt natuurlijk ook het meest uit) en daar komt ineens mijn mazzel om de hoek kijken!

Want kijk wat er gebeurt als ik de binding op z'n plek vouw:



pffffoeh!

Het missende hoekje valt precies weg bij het in verstek vouwen van de bies! Jippie, ik hoef niet uit te halen en er een nieuw stuk er tussen te zetten :-)

Moraal van dit verhaal: als je dan toch stomme fouten maakt, doe het dan wel precies op de juiste plek, LOL!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Jeanneke zei

:>)!
Of denk erom: "Zoals het geknipt is, moet het genaaid worden". Ook waar, nietwaar?
Groetjes,

Jeanneke.