dinsdag 13 augustus 2013

Blogtour vandaag bij Miranda

Het bewijs dat het heus vlot gemaakt kan worden. (dus als je dat zou willen, kán je elke maand je quiltje af hebben voor je aan de volgende begint! NIET dat ik zeg dat dat moet hè, gewoon lekker je eigen tempo doen hoor...!)


Dit kussen is gemaakt door Ingrid, die het pakketje op de eerste dag kocht, namelijk zaterdag 3 augustus! (Ja, de pakketjes zijn ook los te koop! Je kan je inschrijven voor een heel jaar, elke maand 1 pakketje, maar ja kan ze ook gewoon los kopen/bestellen! )

Wat ik zo leuk vind is dat ze er zelf meteen een andere draai aan heeft gegeven. 'Ik heb geen kat of pop, dus ik heb er een kussen van gemaakt.' Schreef ze erbij :-) En in plaats van de rechthoekjes die ik in mijn patroon gebruikte, maakte zij vierkantjes van de grijze stof. Ook liet ze de buitenste driehoekjes weg, wat een leuk randeffect oplevert.

Met de machine doorgestikt met van kleur verlopend garen, prijkt er nu een leuk nieuw kussen bij Ingrid (voor zover ik weet geen blog) op de bank!

Ze maakte ook nog deze leuke onderzetters:

... met als vulling de hittebestendige tussenvulling die bij mij te koop is. Lekker vrolijk voor op tafel!

Gaan jullie vandaag mee naar Miranda (en reageren), want bij elk blog mag je een reactie plaatsen, en wie weet win je dan wel een cadeautje, want er zit ook een give away aanvast. Haar blogje kan je hier lezen, dus ga maar gauw een kijkje nemen. Ze heeft er alleen een klein foutje in staan, met een link in het zinnetje 'haar blogje staat er al' naar het blogtour-blogje van gisteren :-)

Aan het eind van de blogtour trek ik uit de reacties van elk bezocht blog een winnaar. Ik heb 12 leuke prijzen uitgezocht, die ik onder de winnaars zal verloten. Maar let op je mag per blog/dag maar 1x reageren, anders vervalt je deelname!

Lees op de volgende data de gezellige blogs van:

8 augustus 2013 -> Shirley:  Zipje en Zopje

9 augustus 2013 -> Lida

10 augustus 2013 -> Elly:  Creatieveling Elly

11augustus 2013 -> Katrien:  Scrappatch

12 augustus 2013 -> Josephine:  Lappies en larie

13 augustus 2013 -> Miranda:  Miramoza Avonturen met quilten

14 augustus 2013 -> Marina:  Mijn quilt avontuur

15 augustus 2013 -> Inge:  Chevremont

16 augustus 2013 -> Marga:  MarPie's sewing projects

17 augustus 2013 -> Jacqueline

18 augustus 2013 -> Ingrid:  Supergoof quilts


Trekking van de prijzen: 20 augustus 2013 -> Mrs. Scissors and the s(e)wing of things (dus dat is hier terug!).

De winnaars zullen op de blogs waar ze hebben gewonnen worden genoemd, en ook hier op dit blog komt een lijst, een winnaar dient binnen een week na bekendmaking te zorgen dat zijn naam en adresgegevens bij mij bekend zijn.

Gaan jullie mee op tour?

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Saskia Smit zei

De onderzetters zijn ook heel erg mooi. Kun je daar ook geen pakketje van maken?

Carla zei

Wat een leuk idee!!! zo kom je nog eens op een ander blog terecht!
Ik geniet er van!

Groetjes,

Carla

Rosa zei

Just beautiful projects.The coasters caught my eye.

Quilt Quebbel zei

Wat leuk die onderzetters!
Er komen zo veel leuke dingen voorbij tijdens het blog-hoppen.
Ik geniet met volle teugen.
Groet van Maria.