maandag 15 juli 2013

Over kleur (nouja, en nog het een en ander)


Mijn lievelingskleur is: AARDBEI!

Een kleur die er met flitslicht (boven) alweer heel anders uitzien, dan zonder flits. Maar beide even smakelijk.
 
OH jummie!
Zou het mijn lievelingskleur zijn omdat het ook zo heerlijk smaakt? Ik ben ook zo dol op de kleur van frambozenjam (die veel intenser is dan de kleur van verse frambozen)
Oh, het werkt niet altijd bedenk ik mij nu, ik ben dol op thee, chocolade en noten, maar de diverse kleuren bruin kunnen mij toch minder bekoren :-)

Wat is jouw lievelingssmaak.... uh kleur bedoel ik ;-)

Schrijf er een blogje over en zet de link in de reacties onder dit blog. Heb je geen blog (begin er één, het is zo leuk!), vertel het dan rechtstreeks in de reacties ;-)

Deze cheaterscloth zagen jullie al eerder, het werd al heel gauw dit. Maar de kleurstelling hieronder kwam pas maanden later binnen (soms zijn die groothandels best vermoeiend, nou ja dit zijn ook meer zomerkleuren zullen we maar zeggen...)
Ik kon het niet laten om ook hier iets mee te doen, dus dit ligt nu klaar bij de machine:

Nou hij gaat natuurlijk niet zo snel af zijn als de vorige top die ik maakte van die geprinte crazystof, want het moet wel even tussendoor de Dollyquiltjes voor de club. Het gaat lekker moet ik zeggen, gelukkig maar want in augustus is de grote onthulling! Houd het blog en/of de website in de gaten, of kom ook gewoon onze verjaardag vieren op de BBBee (de eerste zaterdag van de maand, komende bee valt op 3 augustus 2013, de dag waarop we de verjaardag van de winkel en ondergetekende gaan vieren)

(ik mocht van de week een enquête invullen, oh joy, en dan willen ze ook van alles over jouw persoontje weten, nu vond ik het wel leuk dat ik (hoogstwaarschijnlijk voor het laatst) voor mijn leeftijd het vakje 30-39 mocht aankruisen, LOL)

Als laatste dan nog even deze foto:

Hij hangt al een tijdje in mijn binnenkort bloggen mapje, maar hij past er maar steeds niet bij ;-) Toch wil ik je deze stof graag laten zien, dus bijdezen.

Vind je hem niet prachtig, een stof met print van oude franse zeepverpakkingen. Wat een prachtige ontwerpen werden er toen toch gemaakt! Tijd voor een soap-quiltje ;-)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mijn kleur is (KLM) blauw.. :-)

Charlotte zei

https://plus.google.com/112268554251734152089/posts


Antraciet.

Suuske zei

Mijn kleur is Rose!

Marjon Savelsberg zei

Leuk idee, Merel. Mijn lievelingskleur is kobaltblauw, al gebruik ik het op de een of andere manier veel te weinig in quilt. Een blog heb ik niet, wel een flickr-pagina mét mijn nieuwe kobaltblauwe schoenen: http://www.flickr.com/photos/msavelsberg/with/9317382059/