vrijdag 19 april 2013

Over een verrassingsweekend

Of ik vanavond een tasje wil inpakken met daarin mijn zwempak, wat luchtige kleding en een sjaal en een pet en of ik mijn paspoortnummer even kon zeggen. Oh ja dat paspoort moest ook maar mee in het tasje...

Jeetje jongens, en morgen is het vertrek, dus of ik ook even een bordje op de winkeldeur wilde doen:

HA HA!

Zo erg is het gelukkig niet! Ik ben namelijk dinsdag gewoon weer terug! Dus alleen morgen, zaterdag 20 april 2013 is de winkel gesloten.

spannend hè?

Het Project Doos is ondertussen ook weer een maandje doorgeschoven. Daarom heb ik nu blokjes voor Riet gemaakt.

Dit is wat ik ontving :-) Een mooi houten kistje met stofjes, malletjes en zelfs een klosje garen in de kleur!

Dus maar gauw aan de gang gegaan:

Om die driehoeken precies in het midden te krijgen vouw ik m dubbel (kijk bij de punt van de schaar), als je het onderliggende blokje ook dubbel vouwt heb je van beide delen het midden bepaald, leg of speld deze netjes op elkaar en het komt goed.

Ik maak die vouwtjes zo dat ze in elkaar vallen, dat wil zeggen: het onderste lapje vouw ik met de goede kanten op elkaar, het bovenste lapje vouw ik met de achterkant op elkaar. Nu knakken de stofjes allebei dus dezelfde kant op en valt het als het ware vanzelf gelijk ;-)


De blokjes zitten in elkaar, nu nog even netjes maken ;-)


Zo wat een verschil, even de bout erop en de oortjes eraf snijden.


Hier heb ik mijn blokjes bij de andere blokjes die al in de doos zaten gelegd, het is nu al leuk!

N.B. Niet vergeten: zaterdag 20 april 2013 is de winkel voor één dagje gesloten!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat spannend zo'n verrassing!
Veel plezier :)

Groetjes,
Astrid

Anoniem zei

Veel plezier,geniet er van :-)

Groetjes Anette

Elly (creatieveling Elly) zei

Benieuwd waar je naar toe ontvoerd wordt. Spannend.
Veel plezier

inge zei

fijn weekend! en dinsdag (of zo) aan ons vertellen wat je meemaakte hé