woensdag 3 april 2013

Over de parade

Het quiltwerk van Kid's Parade is af, ik heb het simpel gehouden, maar ik vind dat bij deze quilt mooi. Het hele quiltje is simpel en straalt voor mij rust uit, dus ik wilde er niet te druk quiltwerk in zetten. Ik moest er wel even over nadenken wat ik dan wilde doen.

En toen kwam ik op deze golvende lijnen uit. Ik heb ze zo bedoeld dat het een beetje de lijnen van de ballonnen volgt. De molentjes in patchwork zitten nu ook als het ware aan die balonnentouwtjes vast.

Bij het foto's maken kon mr. R de kat van mijn Grote Liefde het natuurlijk niet laten om ook even de foto in te rennen, maar hij liet wel duidelijk merken dattie de quilt mooi vindt, want hij probeerde er kopjes tegenaan te geven :-)


Op de achterkant verwerkte ik nog wat restjes van de voorkant (hier is ie eigenlijk ondersteboven):

De quilt is gevuld met een zijden vulling, deze is niet gebleekt, maar dat zie je ondanks de witte stof voorop toch niet erdoorheen. Als het maar egaal van kleur is! Ik had het expres gedaan omdat ik dacht dat het de witte stof een wat 'zachtere' uitstraling zou geven, maar volgens mij zie je het er niet eens doorheen.

Nu nog even een biesje erom en dan is ie net op tijd klaar voor Rijswijk! De voorbereidingen daarvoor zijn al bijna klaar! De auto is al ingepakt, ik ben nu alleen nog de laatste dingetjes aan het doen.

Dat gaat van nog wat printjes maken tot OOoooohh, laat ik dát ook nog maar meenemen, en oeps ik ben dit vergeten. Ach allemaal leuks, en het is niet zo dat ik nog niet genoeg mee héb, LOL

Nou ik ga gauw verder, want ik bedenk alweer iets, ha ha.

Zie ik jullie ook in Rijswijk 5-6-7 april 2013? (volg de link voor korting op de entree)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Merel, de quilt is erg mooi geworden,fijne beursdagen
Groetjes Adri.

Anoniem zei

Prachtig is ie geworden Merel!

Groetjes Anette