maandag 25 maart 2013

Over kleurrijk door zwartheid

Eerder berichtte ik jullie al over de tentoonstelling van Jo in het stadhuis van Landsmeer. Toen was ik nog niet geweest (maar ik ken het werk van Jo wel goed!)

Nu ben ik er heen geweest, en wat is dat toch genieten :-)









Wat ben ik altijd weer geïnspireerd als ik deze werken zie. Helaas kom ik niet altijd toe aan het naaiwerk wat ik allemaal wil. Maar dat geeft niet, de inspiratie is er, dat gaat niet zomaar weg. En soms heb je gewoon ook nog andere leuke dingen te doen :-)

Gisteren bijvoorbeeld heb ik weer geholpen op de kinderboederij de Buiktuin, wel wat vroeg in het jaar, omdat Pasen zo vroeg valt, maar we hebben lol gehad met eieren verven. Ze mochten ook buiten eitjes zoeken, maar daar stond gelukkig een andere vrijwilliger bij :-) Wij hadden de mazzel dat we binnen (weliswaar met de deur open) mochten blijven en de kinderen helpen met eitjes verven. Heel leuk om te doen 1x per jaar! (en dat ligt niet aan het enthousiasme van de kinderen of de organisatie en samenwerking van de medewerkers, dat is tip-top in orde!)

Vandaag moest ik gewoon alle saaie HH klusjes doen, hoewel ik ook even heerlijk in het zonnetje in de woonkamer heb gezeten met een boek. Ik had bijna de neiging om er een tuinstoel voor te pakken en een zonnebril, net doen alsof ik buiten zat :-) oh wat lekker is zo'n voorjaarszonnetje. Rosie was ook helemaal blij en lag lekker haar buik bloot te rollen, ze is zo'n zonaanbidder :-)


kijk hier nog even voor de details van de tentoonstelling van Jo!

Groetjes,


Merel


www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: