dinsdag 19 februari 2013

Over SALE


De voorbereidingen zijn in volle gang! Dit keer heb ik voor de SALE de hele tafel boven vol liggen met FQ's en Halve meters voor € 2,50 en € 5,= Kom gauw want op is op! De Sale start morgen 20 februari 2013

Heb ik nog wat gedaan dit weekend? Nou bedroevend weinig, op quiltgebied dan hè! Ik heb bijvoorbeeld heerlijk met mijn nichtje gespeeld 9en met mijn Broer en schoonzus gebabbeld natuurlijk). Maandag was een wachtdag omdat ik moest wachten op de loodgieter-en-van-dattem, daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. Ik had nog net even tijd voor:

Zit deze nu nog niet in elkaar? Nee! Ik had al een keer een lay-out gemaakt, maar die beviel me toch niet, te smal en te lang. Tsja, en toen lag het stapeltje blokjes dus weer een hele tijd werkloos in de kast. Niet langer! De lay-out is nu opnieuw gemaakt, de lapjes liggen bovenop de to-do stapel ;-) Nu gaat het er van komen... als ik tijd heb, want de rest van deze week is al weer vrij hopeloos, in de categorie tijd over om te quilten.

Nou ja geeft niet hoor, de week is meest gevuld met leuks, heb geen meelij. 


Nasi Campur

Omdat we graag nog een beetje in Bali sfeer wilde blijven, proberen we thuis ook een beetje Balinees te eten. Nasi Campur is lekker makkelijk als titel, want dat betekent gewoon Nasi (gebakken rijst) met allerlei lekkers. Ik heb op Bali 3 dagen achter elkaar Nasi Campur gegeten en elke keer was het bord weer heel anders samengesteld.

In dit geval spercieboontjes met een mengsel van pindasaus, een beetje ketjap en chilisaus (omdat ik de sambal niet kon vinden, en ik dacht och dit is ook heet, maar het beviel erg goed), saté (in pindasaus), gebakken kip in flintertjes (het is me niet zo lekker gelukt als we het in Bali aten, maar het leek er op), en kroepoek natuurlijk. Volgende keer weer een hele andere combinatie, ik heb ook al Tempeh gekocht (niet te verwarren met Tofu)....


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik krijg nu al honger... wat kook jij vanavond?

Anoniem zei

Waarom is dat ene witte met rode stipjes doekje een kwart slag gedraaid? (als enige de kleine rood-witte blokjes rechtas boven ivp rechts onder)

Anita A zei

Ik zie dat iemand jouw er al op heeft gewezen dat je in de onderste rij een blok verkeerd hebt liggen, dan doe ik dat niet meer, hahaha!
Indonesisch eten, heerlijk, een mini rijsttafel op een bord. Wij eten dat ook regelmatig, lekker hoor.