vrijdag 1 februari 2013

Over een sandwich met fruit

LET OP: wegens vakantie is de winkel gesloten op de volgende dagen:
28 en 29 januari 2013 én 2 tot en met 11 februari 2013


Om mijn quilters-block vlot te trekken ben ik maar vast de volgende top gaan sandwichen, het is deze geworden:


Met een hele 'saaie' acherkant:
 
... slechts één stofje, maar wel een leuke ;-) Dat is het voordeel van kleine quiltjes, het kan met een stofbreedte toe.

En verder heb ik nog maar weer eens koekjes gebakken, LOL je moet toch iets hè, als je quilters-block hebt.

Tsja, waarom is er nou een gat in het midden? Ik denk toch wel dat er genoeg deeg was om de hele plaat te vullen, maar dat was voor het snoepen, ha ha.
Dit is een simpel zanddeeg-koekje, met daaraan toegevoegd 2 eetlepels anijszaadpoeder.


Oeps, toch nog aan elkaar gegroeid, maar het geeft niet, ze hebben een mooi breekrandje. 2 eetlepels anijs was al meer dan het recept voorschreef, maar volgende keer doe ik er 3 in, ik vind het gewoon een heerlijke smaak! Maar misschien helpt het ook als je er een uitgeschraapt vanillestokje in toevoegt, dat versterkt de smaken.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

LET OP: wegens vakantie is de winkel gesloten op de volgende dagen:
28 en 29 januari 2013 én 2 tot en met 11 februari 2013

Geen opmerkingen: