donderdag 27 december 2012

Over eten


Op de tweede kerstworkshopdag werd er ook een kerstkaarthanger gemaakt, en een kerstbal, die Elly zelf al liet zien, en iemand durfde het aan om aan het miniquiltje te beginnen, 2 dagen voor kerst :-) Nou dat ging lekker vlot en zo te zien kan ze die voor de kerst nog wel af hebben gekregen!


Mijn eigen kerstbal kwam ook af!

En omdat wij op 23 december alvast begonnen met kerst laat ik ook even zien wat ik maakte:

Want ik maakte toch wel iets, al was het niet een hele maaltijd. Iedereen nam iets mee, dus het werk was netjes verdeeld. Ik maakte een hartige taart, het recept van deeg en saus heb ik al eens gegeven, dit keer bestond de vulling uit met de kaasschaaf gesneden courgette en winterwortel. Van buiten naar binnen steeds plakjes in de taartvorm zetten en de saus erover gieten. Het ziet er leuk uit en is nog lekker ook :-)



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een kunstwerkje. Was die ook zo lekker als die er uit zag? Fijne jaarwisseling wenst je Wilma

Shirley zei

Ziet er zeker feestelijk uit, mmm, ben benieuwd naar de smaak.