zondag 11 november 2012

Over First ladies


Is me dat even actueel, LOL
Een boek van Eleanor Burns, dus dan zit het wel goed. Ik vond het wel grappig zo in 'election week' om even dit boek te laten zien. Niet alleen patronen, maar ook nog iets te lezen en wat geschiedenis over de blokken.

Ik vind het altijd wel leuk als een boek net iets meer heeft dan enkel patronen.

Kijk deze heet 'Scrappy lady of the....' daar houd ik wel van, gewoon de First Lady scrappy noemen, LOL



En als je nou superprecies bent, dan pers je alle naadjes op de voorgeschreven wijze voor de platste blokjes.... Ik moet bekennen dat ik er wel op probeer te letten, maar of ik me hier helemaal aan zou houden.... verstandig, dat wel, maar ik ben bang dat ik het al heel gauw een keertje mis doe!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Marina zei

Dit lijkt mij een heel leuk boek!
Marina.

Shirley zei

Leuk boek! Geshowd op superleuke stofjes, kwijl kwijl.

Marina Fluit zei

Zo zijn haar boeken, heel precies beschreven hoe je alles moet doen tot en met het strijken aan toe. Het geeft later in ieder geval geen problemen als je het tot een quilt naait. Het is wel een leuk scrapblok!
Ben je al begonnen ;-)???
Groetjes
Marina Fluit