vrijdag 16 november 2012

Over bakken

Die hartige taart die ik laatst maakte smaakte naar meer :-) Letterlijk.

Dus ik ging eens bedenken wat ik allemaal nog meer in een hartige taart kan doen. Nou de conclusie was... eigenlijk alles.

Dus ik bedacht wat combinaties. Ik wil wel graag groente en vlees/vis bij elkaar, zodat het een goede volledige maaltijd is en ik er niet weer iets bij moet maken.

dus ik bedacht Broccoli met gemengde noten en kipfilet.


En ik bedacht gemengde paddestoelen met garnaaltjes en blauwe kaas....


...en ik maakte ze meteen tegelijk. Zo heb ik 3-4 maaltijden per taart, afhankelijk van of ik er nog een bijgerechtje naast zet. Jummie, ik heb wat voorraad in mijn vriezer!

Twee tegelijk maken is niet moeilijk, ik maakte gewoon 2x zoveel deeg voor de bodem, en er passen twee taartvormen tegelijk in de oven, dus zo kan ik die ook ten volle benutten.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Shirley zei

Jummie! ga ik ook eens proberen.

Anoniem zei

Ook lekker, iets met uien en spekjes...