zaterdag 10 november 2012

Over achtjes


Donderdagavond deed ik weer eens een poging tot quilten :-)


Ondanks dat de Troela de hele tijd middenin mijn quilt lag, heb ik toch nog wat voor elkaar gekregen. Ik had namelijk de strook waar ik wilde quilten zorgvuldig neergelegd, dat ze die niet kon blokkeren, LOL

Ik heb anderhalve baan kunnen doen, toen was mijn spoel leeg en er was overigens nog steeds geen beweging in de kat te krijgen. Ze wil in de herfst nou eenmaal heel graag bij mij liggen, liefst op schoot, maar als dat niet kan, dan maar op mijn werk, in de buurt.

Gisteravond heb ik lekker met kat en boek op de bank doorgebracht, het dametje helemaal tevreden. Met enige voorbereiding, want tussentijds opstaan wordt niet gewaardeerd. Dus eerst goed nadenken: afstandsbediening, pot thee, kopje, snackjes, telefoon, iets over mijn voeten en het boek natuurlijk. nou dan houden wij dat wel een paar uurtjes vol.

oh ja...

...hier het randje waar ik achtjes in heb gedraaid. Lekker met rood glimgaren op een fuchsia-roze ondergrond. Ik vind het heerlijk clashen! Echt Kaffe Fasset waardig zeg maar :-)



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hi Merel,
Geef die 'troela'eens ongelijk heerlijk op die felle kleurtjes liggen!Ziet er erg vrolijk uit en het quiltwerk ook leuk bedacht.
Groetjes Adri.

Marjo B-W zei

zo heerlijk herkenbaar, het gedrag v/d kat... Van mijn kat krijg ik ook al een bestraffend miauwtje als ik me maar beweeg terwijl ze op schoot ligt... Wie is hier nou het baasje???
Fijne zondag, Marjo B-W

Anoniem zei

Wat een heerlijke kleurtjes en dan die rooie poes erbij, geweldig!

Groetjes,

Carla.