zaterdag 4 augustus 2012

Over een zonnedeken

Een tijdje geleden alweer kreeg ik per email een foto van een goede vriendin: Marleen. Ze had een zonnedeken gemaakt van een patroon dat ik ook eens maakte:

... herken je de techniek? Hier vind je wat foto's van mijn exemplaar, geweldig hè, wat een andere uitstraling een andere stof- en kleurkeuze geeft!


Marleen maakt heel veel zonnedekens (klik voor meer informatie over dit Belgische goede doel), soms alleen en soms met een hele groep, ze houden regelmatig gezellige bijeenkomsten om de dekens te maken of af te werken, ieder doet een onderdeel! Soms wens ik wel eens dat ik wat dichter bij België woon, want ze houden daar altijd van die gezellige bee's met culinaire hoogstandjes als vast onderdeel, jummie! (Lees maar eens bij bijvoorbeeld Katrien, Inge, Hilde en Yvonne, om er maar eens een paar te noemen. Marleen heeft helaas geen blog).

Deze quilt van Marleen zal in ieder geval weer een kindje blij gaan maken, hij is zo heerlijk fleurig!


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Kom jij einde september je "schade" maar inhalen in België ;-)