vrijdag 3 augustus 2012

Over een tripje naar een tentoonstelling

 
We namen de toeristische route via de polder en een pontje...


En dan ben ik nog vergeten een foto te maken van het bord met de tarieven! Zo grappig, een voetganger kost 40 cent, een fietser 70ct, met de auto ben je € 1,40 kwijt en met een extra passagier dan nog 40 cent extra, werkelijk, het was een hele lijst :-)

De tentoonstelling in Bunschoten is mooi om te zien, zeker als je van klederdrachtstoffen houdt. Zelf vond ik er net even te veel donkerpaarse quilts bij, maar dat is nu eenmaal een hele belangrijke kleur in de rouwdracht. Gelukkig voor mij hing er ook nog een quilt van Kaffe Fasset stoffen, al met al de moeite waard om te gaan kijken.

Helaas mocht je geen foto's van de tentoonstelling maken, maar om nou niet helemaal kleurloos te eindigen....

... MMM, een foto van de schaal fruit (watermeloen en aardbeien), die we na de tentoonstelling soldaat hebben gemaakt. Oh, wat een héérlijke kleuren. Soms doen we er ook nog frambozen bij, dat is ie nog mooier :-)

AAAhh, dit leuke tripje was vorige week alweer, nu ben ik weer 'gewoon' aan het werk. Vanaf deze week is de winkel weer open volgens de normale openingstijden (en dagen)!

Groetjes,


Merel

 www.birdblocks.com

1 opmerking:

Elske de Bruin zei

Ik ga vandaag naar de tentoonstelling; ben erg benieuwd.