vrijdag 9 maart 2012

Over een kussen, of niet?


Zo nu en dan maak ik eens iets zonder quiltlapjes :-)



Met vilt en borduurzijde kan je ook leuk aan de gang...

Dat gaat niet zo snel, ik deed hier wel 3 avonden over... Of komt dat toch meer omdat we vooral veel kletsen op die avonden...


... maar dat geeft niet, eens komt het wel af. En dan heb je er een lief speldenkussentje bij :-)

Deze is gemaakt naar aanleiding van dit patroon:

.... uit dit boek:


Oh, zo'n boek waar je bijna alles wel uit zou willen maken!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Miranda zei

Wat een snoepie! Enne ik zie hieronder plots iet schitterends staan zo op jou blog...even kijken...Wat een schitterende webquilt!!!!!! En dat boekje heb ik ook....

Miranda zei

Wat een snoepie! Enne ik zie hieronder plots iet schitterends staan zo op jou blog...even kijken...Wat een schitterende webquilt!!!!!! En dat boekje heb ik ook....

Yvonne aka sommeke zei

Hmmm ... 3 avonden aan gewerkt? ;-)
Wel een leuke!