donderdag 10 november 2011

Over boeken en kroelen

Verkopen jullie tegenwoordig ook boeken? Ja, kijk maar.
Nou ja, eentje dan. Renate Dorrestein heeft een boek geschreven met in de hoofdrol een quilter, dus toen de uitgever mij een email stuurde met de vraag of ik het boek in de winkel wilde verkopen, dacht ik, ach ik probeer het gewoon. Maar hier blijft het bij hoor, het is liefdewerk oud papier (ahum, dat is niet lief om te zeggen over een nieuw boek), want er zit bijna geen marge op, dus ik verdien er niet echt iets aan, maar goed.

Ik heb het nog niet gelezen, dus ik kan nog niets zeggen over het verhaal, maar het is het proberen waard, misschien een leuk cadeautje voor de feestdagen?

Nog meer cadeautjes voor de feestdagen zijn deze kalenders, een dagkalender (als een scheurkalender) met quiltjes waar je per dag de blokjes van bij elkaar spaart, of een maandkalender met 12 grote afbeeldingen en een boekje met alle patronen erbij. De agenda had ik toch al eens laten zien? Ja, de agenda had ik al eens laten zien :-)

Nu ik ook de tunnel heb vastgestikt, is dit een echte affo (geen nieuwe foto, want het was veel te donker voor goede foto's). En aangezien er weer eens heel hulpvaardig werd meegeholpen met het vertragen van het hele proces, dacht ik...

...kom laat ik nog maar eens een paar foto's zien van al die actie.
NB. normaal zitten mijn katten nooit zo dicht bij elkaar, maar als ze me van mijn werk kunnen houden, dan kan het blijkbaar wel ineens gezellig saampjes :-)
Ach, ik vind het wel gezellig hoor, en ik heb hem nu toch lekker af!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Johanna Zweden zei

Wat een enig poezen foto zo, schitterend
Vond het zo jammer dat ik niet kon komen, maar was doodmoe, nu de volgende keer, sta je als eerste op de lijst.
Groetjes Joke en veel leesplezier.