zaterdag 10 september 2011

Strippen

Vandaag begon de dag goed...
Een Amerikaanse dame verklaarde zeer genoegzaam: I'm happy! Toen ze binnenstapte. Kijk dat is altijd heerlijk om te horen :-) daar wordt mijn dag dan stantepede ook goed van :-)
Vervolgens zei ze: I think I was suffering from withdrawl. I missed touching fabric and working with it. Dus ik vroeg hoelang ze al van huis weg was, en dat bleek al ruim 3 weken. nou dan kan ik me wel voorstellen dat je ontwenningsverschijnselen krijgt, LOL

Naast alle voorbereidingen voor de beurs moet ik me zo nu en dan ook even ontspannen... En hoe doe je dat beter dan een beetje lapjes aan elkaar naaien ;-)  Dus ik ben gisteravond op mijn gemakje de volgende strook van stripjes gaan naaien (ja wat dacht je anders bij deze titel?):


Deze lengte is alweer voldoende voor 4 stukken van 37 cm. Dus het gaat lekker.

Maar ja, omdat naadjes persen op werken gaat lijken, heb ik dat nog niet gedaan... Misschien vanavond, want het maken van de volgende serie blokken is wel erg verleidelijk (klik hier voor de laatste tussenstand)! Heb je dat ook, dat je zo benieuwd bent hoe het wordt als ie af is!? Kom maandag, dinsdag of woensdag in de Birdblock-stand op de quilttentoonstelling in Leiden maar kijken hoever ik ben gekomen :-)

Dan ben ik voor de beurs bezig geweest met dit:


Kunnen jullie raden wat het is? Scrapbags!



Dus ben je bezig in een bepaalde kleur en wil je wat meer afwisseling, pak een scrapbag mee en je hebt weer een mooie aanvulling kleine lapjes erbij!

Groetjes,
 
Merel


www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Shirley zei

Helemaal vrolijk blogje, en ja, ik dacht bij strippen echt:"die gaat uit de kleren!", en ik wilde eigenlijk mijn ventje nog roepen, maar bedacht me en wilde eerst zelf de concurentie zien, naah, valt mee. Leuke scrapbags, die vallen altijd in de smaak. En voor wie twijfelt: Leiden qtt is zeer de moeite waard, gaan dus!

Johanna Zweden zei

Heerlijk zo een dame die komt aaien. ze lijkt mij wel als ik een paar weken in Nederland ben! grinnik'
Veel plezier in Leiden,
Groetjes Joke en ik word blij van jou quilt