zondag 4 september 2011

Onverwacht

Gisteravond mocht ik weer eens even Daphne vasthouden :-)
(avond, dus donkere foto)
Oh, het is zo'n schatje. De hele avond was ze stil en lief aan het slapen, terwijl wij gewoon naast haar zaten te kletsen enzo. Zelfs zo op mijn arm viel ze zo weer in slaap.

Dan werd ik ook nog onverwachts verwend...

Ik kreeg zomaar nog een verlaat verjaardagscadeautje :-)
Want ja, op mijn verjaardag was het dametje net 2 daagjes oud dus de ouders hadden wel iets anders te doen dan een cadeautje voor mij scoren, dus dat was er even niet van gekomen, logisch. Maar nu hadden ze alsnog iets leuks voor mij gevonden. (dat is toch ook eigenlijk veel leuker, om iets mee te nemen op het moment dat je tegen iets leuks aanloopt voor iemand). 

Een bakvorm (die ik nog niet had!)
een kop warme chocolademelk (in vaste vorm, LOL)
en rechts, dit zul je misschien niet als zodanig herkennen: een 'blinde vulling' van siliconen. Dus in plaats van een taartbodem bakken met een blinde vulling van droge bonen (ofzo) kan ik nu deze hartjes op de bodem verdelen en zo de bodem bakken. Het lijkt me heel handig (ze kunnen zelfs de vaatwasser in...)

Wat een verwennerij!
(binnenkort nog geen tijd om eea uit te proberen, want ik moet me nu even concentreren op de voorbereidingen voor Leiden, 12 t/m 14 september kun je onze stand vinden op de tentoonstelling aldaar!)

Groetjes, 

Merel 


5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een leuke foto zo van jullie beidjes
Wat ben je verwend, en ik zal laten weten wanneer ik naar Holland kom, dan kan je uit proberen! (lol)
Veel plezier van de week op de tentoonstelling
Groetjes Joke

Anoniem zei

Hoi Merel,
wat leuk zulke cadeautjes zeg,die blinde vulling van silliconen kende ik nog niet erg leuk die hartjes en handig volgens mij.
Het past ook allemaal bij jou he jij bent wat betreft ook een echte bakSTER!!Veel succes met de voorbereidingen voor Leiden en tot dan.
Groetjes Adri.

Shirley zei

Wat een zalige cadeautjes heb je gekregen, leuk die vulling, had het nooit eerder gezien. Nog gefeliciteerd!

Hilde zei

Dat zijn echt wel kadootjes voor jou!

Anoniem zei

Leuk he! Als deze mensen het al echt cadeautjes voor jou vinden, dan komt het zeker van pas.
Ja leuke foto van Tante Merel en mijn dochter Daphne.

Heeeel veel succes op de beurs, alvast.