woensdag 30 maart 2011

Nieuw binnen

Tsja, wat doe je als je, als rechtgeaarde kattengek, tegen een stofserie aanloopt met Hello Kitty erop?


... wat denk je?

Bestellen natuurlijk! En kijk eens wat er van de week binnenkwam :-)

Oh, leuk, ik ga er meteen iets van maken...
Ik heb er een aantal mooie effen kleuren bij gezocht en alvast wat stroken gesneden.

Nu nog een ontwerp maken.

Dit kwam ook binnen:


het is een soort bouwpakketje voor een tasje. Je kan het met stof bekleden, eventueel een hengsel eraan maken en heel chic opstap met je unieke accessoire! Ik heb er maar een paar besteld, omdat ik eerst eens wou kijken wat het nou precies was, dus als je er belangstelling voor hebt, gauw even emailen!

Grappig dat meerdere lezers zich niet kunnen herinneren wat eerst mijn (nood-)header was :-) Het was dan ook niet zo'n indrukwekkende (gewoon het logo van de winkel. meer niet), dus je hebt niets gemist!

Groetjes, 


Merel

3 opmerkingen:

Guute zei

't Ziet er allemaal heel leuk uit maar voorlopig tik ik mezelf nog op de vingers: alles eerst netjes afwerken, zei de juf.

Shirley zei

Lieve stofjes, en het beugeltasjespakket is leuk, kan ik er eentje bij je bestellen?

Anita A zei

Erg leuke stofjes, vrolijk, maar ik mag van mijzelf voorlopig geen stof meer kopen,............
En dat beugeltasje vind ik een erg leuk idee, maar ik heb nog zoveel projecten liggen, dus voorlopig raak je niets aan mij kwijt, sorry !!!