zaterdag 12 maart 2011

Chez Merèl

Gisteren was ik even in kuuroord Chez Merèl. Nou 1 ster hoor, hooguit twee :-)
(jullie hebben mijn badkamer nog nooit gezien, het is zo'n jaren 50 geval waar de woningbouw sinds dien nooit meer wat aan gedaan heeft. Ik mag geloof ik blij zijn dat de woning niet in originele staat uit de jaren 20 is gebleven, toen was er nog helemaal geen badkamer, ik heb de bouwtekeningen gezien ;-)   )

Een rustig muziekje op de achtergrond, een maskerprutje voor het haar (uit  een zakje hoor, niks vers gemengd, zoals ik al zei: het is maar een **-kuuroord, LOL)
Een maskerprutje op het gezicht (gek hè, deze blogpost heeft geen foto's, LOL), waardoor ik licht-zeegroen zag en een lekkere vette crème op de rest van het lichaam. Mijn oude badjas (twee sterren remember)(maar wel lekker zacht), een kopje thee (dat is trouwens moeilijk drinken met een masker, note to self: volgende keer mond meer vrijhouden of drankje met rietje klaarzetten) ..... én.....

Een boek:
(stiekem toch een plaatje)
Een lekker boek, hoewel het langzaam leest (dat is voor mij meestal een teken dat ik het minder leuk vind), is het een leuk boek. Ondanks de hondjes :-) Het was natuurlijk mooier geweest als het een kattengebeuren was, maar dan kunnen alle karakters elkaar niet steeds tegen komen bij het uitlaten, dus we moeten het maar met hondjes doen.

de timer ging alweer veel te vroeg af (je moet natuurlijk niet helemaal vastkoeken in die modder, of klei of wat het ook is waar ze die maskers van maken) the story comes to a screeching halt .... Want ik moet wel de boel gaan afspoelen. Oh heerlijk onder het warme water. En nadien een heerlijke zachte huid en haar. Waarom doe ik het toch niet vaker? In mijn vorige huis deed ik het toch wel eens per 2 weken ofzo. Het zal toch wel aan de badkamer liggen... Maar ik ga het vaker doen hoor, een beetje Me-time inplannen zo nu en dan! Ik kan het dan ook iedereen aanbevelen.


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

3 opmerkingen:

Shirley zei

LOL om de maskers, jammer dat je geen webcam heb gebruikt, kan je geld voor vragen (voor de filmpjes, een webcam is 2e hands niks waard).

Marion B. zei

Dat doe je goed!

Anita A zei

Weet je, na al dat verwennen al hoe je de nieuwe Ierse top gaat quilten? Ik ben er nieuwsgierig naar, omdat er zoveel witte vlakken in zitten.