dinsdag 18 januari 2011

Slow

Dit weekend ging alles langzaam. Ik heb zondag voornamelijk een beetje zitten surfen en tutten en toen ik echt wat wilde gaan doen kwam Roos aandacht vragen. en ze had gelijk, want ik had vorige week bar weinig tijd voor de katten gehad. dus heb ik mij op de bank geïnstalleerd met een boek, een pot thee, snoepjes en een cd-tje op de achtergrond. Ik zat nog niet of ze zat al op schoot en ze is de hele avond blijven zitten. MMM, heerlijke relax-momenten zijn dat. Wist je dat je bloeddruk omlaag gaat van het spinnen van een kat?

Maar ja, zondag dus niets quilterigs gedaan. Maandag stond allerlei werk op de planning in de categorie elektra en water en kasten bouwen (en eerst kopen, nee dit keer geen IKEA) (om van het HH maar te zwijgen). Dus voor ik goed en wel zat was het 9 uur 's avonds. Tijdens het klussen kon ik weinig toevoegen dus heb ik de minuutjes maar nuttig besteed door achterop een quiltje een tunnel vast te zetten met de hand. Ik kon nl. ook de machine even niet gebruiken.

Je kan nog net de saaie crème achterkant op mijn schoot zien liggen, en mijn tafel die is overgenomen doorwerkmansspul :-)
(Hee, Job dank je wel hè, voor mijn mooie lichtknopje en gemakkelijk te openen kraan! en alle andere klusjes die je afgelopen tijd voor me deed!)

Dit had ik zondag nog wel even gedaan:

Het eerste blokje van de BLOM Sampler afgemaakt.

Gisteravond nog twee hoekpunten van de Kitties quilt gemaakt, ik had graag alle 4 de hoeken af gehad, maar ja, soms moet je gewoon rustig aan doen in je weekend :-)

De diagonaal gaat wel doorlopen hoor, in de rand komen nog driehoekjes!

En Roos is ook op deze top alweer helemaal Flieft (of zou ze toch die plaatjes herkennen?):








Dus als je straks kleine haaltjes ziet in mijn top, dan weet je waar het van komt: Katteliefde :-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Dit is echte katteliefde

Shirley zei

Aaah, wat lief, de liefde van een kat en een quilt. Je zou die foto aan de ontwerpster moeten laten zien, geweldige reclame! Mooie klos heb je gemaakt!

Marion zei

Wat een snoepie! Roos bedoel ik, en je quilttop natuurlijk ook. En Job eigenlijk ook wel, omdat 'ie zo lief helpt. Je bent gewoon een bofkont Merel!

Yvonne aka sommeke zei

Sorry, ik vergat ook naar de top te kijken, Roos steelt de show helemaal!
Toch ook een leuke top! ;-)

Sabine zei

Ik vind het quiltje (plus kat) prachtig :-)
Ik belde zojuist mijn moeder en ze is (samen met mijn oma) in Amsterdam! Heb zojuist jouw adres naar haar geSMSt, dus wie weet komt ze langs ;-) Als manlief het een beetje trekt, gaan we morgen met PZ naar Artis. Wie weet kan ik morgen ook even bij je langs komen. Lijkt me geweldig!
Groetjes, Sabine