vrijdag 15 oktober 2010

Ik ben er nog...

...maar ik ben een beetje stil, want ik heb een beetje last van een blessure. niets ernstigs, maar ik wil mij een beetje sparen voor het werk, snappie?

Ik heb een fantastisch weekend gehad afgelopen weekend en daarover zal ik jullie komend weekend vertellen, want ik heb niet zo veel foto's gemaakt en de werkjes waaraan ik allemaal gewerkt heb zijn nog ingepakt, dus komend weekend eerst een fotoshoot en dan komt er een verhaaltje.

Ik kan jullie nog wel even dit laten zien:


Helaas voor de Belgische dames kwamen deze pas op vrijdag binnen, toen ik dus al onderweg was.

Verder kwam Els (geen blog) van de week aanzetten met deze geweldige pot, dus daar heb ik maar een hoop quilterssnoepjes ingestort: De variagated (van kleur verlopende) perlé 12 garens, Jummie:



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

katrien zei

Oh wat jammer dat we die gemist hebben.

Berna zei

Zeker jammer dat we die hebben gemist. Ze zijn erg leuk die bordjes.