donderdag 30 september 2010

Achtergebleven en nieuw binnen

Je vindt van alles dat hier in de winkel wordt achtergelaten, van snoeppapiertjes en oude bonnetjes tot snippers en monsters van stofjes. Die snippers en monsters bewaren we altijd een tijd lang, stel dat iemand er nog om komt, het kan precies het laatste blokje van je quilt zijn nietwaar?


Maar soms blijft er meer achter, en dan kan ik niet anders dan me afvragen: mis je dit dan niet? Zoals bij deze blokjes/lapjes:

De lapjes zijn zo'n 18x18 cm. De eigenaar mag zich melden!

En dan is recent binnengekomen de kast met mooie nieuwe garens van Superior, King Tut:


Het is jammer dat je de kleuren/garens niet goed kunt zien op deze foto, want het zijn werkelijk snoepjes. Mijn vingers jeuken al om hiermee allerlei prachtige quiltpatronen te gaan maken! Je kunt natuurlijk de kleuren goed zien op de website van Superior (wij hebben de bovenste helft in de collectie).


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Katrien zei

Hé ben wel benieuwd naar die garens.Breng je deze mee naar het weekend ?

Elly (creatieveling Elly) zei

Je hebt dus je snoepwinkeltje weer uitgebreid met heerlijke snoepjes.
En de lapjes zijn niet van mij. Sorry.
groetjes Elly

Sabine zei

Tja, die kast, is inderdaad net een snoepwinkeltje. Ik vind het garen erg mooi en ideaal voor met de machine... Mooi mooi mooi. Kom jij anders eens naar Helmond? ;-)

Judith zei

Oh heerlijk garen en dezelfde vraag als Katrien, wil zeker nog wat kleuren bij degene die ik al heb.

Berna zei

Heerlijk zo'n garenkast. Heb jij ook naaigaren van Aurifil? Zou je dat een klosje gebroken wit mee willen nemen naar het weekend?