vrijdag 30 juli 2010

Stel...

Stel, je hebt een vriendin (quilter, uiteraard) die haar enkel op twee plaatsen gebroken heeft.

En stel, je bent van plan om haar een bezoekje te brengen.

Stel, je weet dat haar lievelingskleur PAARS is.

En stel, je weet toevallig ook dat ze helemaal geïnspireerd is door deze quilt die ze laatst op internet zag.

Stel, je hebt toevallig een quiltwinkel met een uitgebreide selectie effen stoffen...

Dan neem je toch een mooie selectie paarsen voor haar mee?








Of zal ik toch maar een bosje bloemen meenemen?

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

6 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

hmm moeilijke keus, misschien toch maar beter bloemen, ha ha.
Ik weet wel zeker wat ze leuker vindt die paars freak.
groetjes Elly

katrien zei

Met de lapjes zal ze wel heel blij zijn.Doe je haar de groetjes van mij.

inge zei

doe haar mijn groetjes! met dat paars ga je zeker bij haar scoren

Birgitte aka Bietje zei

hmmm, met zo'n zelfgemaakt jellyrol ben je volgens mij overal welkom.

Yvonne aka sommeke zei

Vergeet dat bosje bloemen maar!
Met dit cadeautje ga je beter scoren, ben ik zeker van.
Doe ze ook de groetjes van mij, hé en goe weekend!

Marion zei

Bedankt Merel, je bent een lieverd! Bloemen zijn mooi, stofjes nog mooier! Maarre, mag ik er echt nog niet aan beginnen? Flauw hoor!
Katrien, Inge en Yvonne: groetjes terug!