dinsdag 13 juli 2010

Penvriendin

Een ouderwets woord, maar toetsenbordvriendin is ook weer zo mal. Afgelopen week was er een Dame uit Zuid-Afrika in de winkel, heel enthousiast en we hadden een leuk gesprek. Ze is (uiteraard) een fanatieke quilter en ze zou het leuk vinden om per email contact te krijgen met quilters uit Europa. Wil je Elsa eens een mailtje sturen? Stuur dan een email naar mij, dan zorg ik dat je haar emailadres krijgt.

Met die warmte van afgelopen weekend heb ik lekker veel zitten lezen onder de ventilator, een paar steekjes gedaan, maar niet veel; ik heb niet echt iets te laten zien. Ook heb ik natuurlijk zondag achter de tv gezeten, voor de race in Silverstone natuurlijk! En ik ben blij, want Mark Webber heeft gewonnen! (ik had natuurlijk ook de tv aan voor de finale van het WK, maar het leek wel een bridgewedstrijd zoveel kaarten kwamen er langs, het was niet om aan te zien, dus ik heb wel een werkje erbij genomen).

En dan gaan we ze vandaag huldigen, onze jongens, in Amsterdam natuurlijk, en het zou enorm druk worden. Het hele OV maar op een ding gericht, nou mensen het is helemaal niet veel drukker in de stad dan normaal en ook niet heel erg oranje, dat was andere dagen wel erger, maar misschien komt het nog, ik had er vanochtend in de 'na-ochtendspits' in ieder geval nog helemaal geen last van.

Nou één plaatje dan:

PS-7553 Black is back Swirls Red

Net nieuw binnen, ik vind hem helemaal geweldig, nu nog even bedenken hoe ik hem wil gaan verwerken!

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: