zondag 14 maart 2010

Opnieuw andermans veren

Wederom met enige vertraging laat ik hierbij de foto zien van de resultaten van de tweede les van de basiscursus Patchwork:



De blokjes van les twee, allemaal af op les 3 en dus nu pas in een plaatje gevangen.
PFFF, gelukkig ben ik nu ruim op tijd met plaatsen en haalt de volgende les mijn blogberichtje nog niet in.

Geen idee waarmee, maar ik was deze hele week erg druk en uithuizig(nou ja wel een beetje een idee hoor, leuk concert geweest enzo, maar toch, zo'n week vliegt voorbij). Geen steekje gezet en dat mis ik wel een beetje, dus vandaag en morgen nog maar wat steekjes doen. Vandaag stond wel in het teken van de Formule 1. Jaha, ik ben een autorace fan en dan voornamelijk F1. Daar had ik het nog niet eerder over gehad, want tsja, het F1 seizoen liep op z'n eind net toen ik met bloggen begon. Heerlijk weer: zondagmiddag racen kijken, slechts een nadeel: ik zit zo intensief te kijken dat alle rond om mij heen gelegde werkjes netjes blijven liggen en alle rond om mij heen geplaatste drankjes (te weten: 1,5 liter thee en 1 pak groene ijsthee) en snacks (hierover zal ik liever niet in detail treden*) wel allemaal op blijken te zijn als de race is afgelopen.

Na de race nog even mijn blog-lees-verslaving laten regeren en nu gauw aan het werk (leuk werk, lekker lapjeswerk)
 
Groetjes,

Merel


*) deze vallen uiteen in 4 categorieën: zoet koud, zoet warm, hartig koud en hartig warm....


1 opmerking:

Anoniem zei

volkomen herkenbaar... F1 is ook ongeveer het enige wat mij van patchwork kan houden.

Groetjes,
Birgit