donderdag 18 maart 2010

Block of the Month, BOM, mijn eigen blokjes deel #2

Jullie hadden ze al ergens op een foto zien liggen, maar hier nog even in het groot: blokje 1 en 2 van de gratis BOM op mijn website (klik)

Het puss in the corner blok, en

Churn dash.

Ik vind het zelf een heel spannende combinatie om roze en rode stofjes samen te gebruiken. Misschien be ik toch nog een beetje te veel beïnvloed door de opvoeding in de jaren tachtig waarbij je geleerd werd dat rood en roze bij elkaar vloekt. Nou ik vind het helemaal niet vloeken en je kan op de foto's zien dat het een hele subtiele combinatie wordt. ik heb in ieder geval genoten van het maken. En daarom laat ik zo nu en dan een blokje zien (ik laat de toekomstige blokjes natuurlijk pas zien als de blokjes gepubliceerd zijn).

Geniet ervan, en kijk ook eens op de pagina van de website, onderop de pagina kan je zien dat diverse dames in hele andere kleuren bezig zijn, allemaal anders en allemaal bijzonder.

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: