zondag 14 februari 2010

Rijswijk dag #3

Dit keer geen plaatjes van de tentoonstelling, die vinden jullie vast wel op andere blogs, ik laat jullie een kijkje nemen achter de schermen:
Het inpakken, dit is nou het begin en einde van zo'n beurs voor ons:

De auto is bijna vol, er moesten nog 3 tassen bij (en dat ging, want ik kan best een auto goed inpakken, al zeg ik het zelf) en de stand is leeg! (even tussen twee haakjes: zien jullie de sneeuw? Het sneeuwde tijdens het inladen :-(   )
Dit is de weg daarnaar toe:

Zo was het nog helemaal netjes, even voor het contrast met de lege stand :-)

De lampen zijn er af en de kisten worden aan de kant gezet, de tafelkleden aan de kant geschoven, zodat we beter bij alle tassen en kratten kunnen om alles op te ruimen.

De rekken met lapjes zijn half leeg (Sommeke, naar aanleiding van je vraag van eergisteren: De lapjes hangen dus op metalen frames hè, zo kan ik gemakkelijk laten zien wat we allemaal mee hebben, ik moet er toch niet aan denken om voor elke beurs een nieuw paneel van 4x2,5 meter te moeten naaien). Je ziet dat de bovenste twee rijen blijven hangen, daar kan ik vanaf de grond niet goed bij.

We waren binnen het uur helemaal ingepakt en klaar om te vertrekken, drie kwartier later de boel in Amsterdam weer uitgeladen. Daarna zijn we lekker uit eten gegaan bij het kaasfondue restaurant (ik had Chaumes en mijn lief Stilton) en daarna naar huis. Aah, lekker onderuit op de bank, morgen even helemaal niets (nou ja op het HH na dan), misschien als ik af moet kicken zal ik nog even wat flying geeses gaan naaien, maar ik beloof niks. Kijk morgen maar of ik nog puf had...

Nou dat was Rijswijk dan weer voor dit jaar, op naar de volgende beurs: Veldhoven eind april/begin mei 2010. Veel mensen hebben al geïnformeerd of we weer een busreis vanuit de Zaanstreek en Amsterdam gaan doen. Dat ga ik komende week opstarten, jullie vinden hierover zo snel mogelijk alle informatie op onze website en in de volgende nieuwsbrief. Deze reis zal alleen doorgaan bij voldoende deelnemers, de volgorde van betaling geldt en als de bus vol is is hij vol. Wil je je alvast aanmelden, stuur ons dan een email. (verdere gegevens volgen nog!)

Groetjes,

Merel

1 opmerking:

Yvonne aka sommeke zei

Blogspot doet wat lastig "kan uw laatste verzoek niet verwerken" of zo iets :-(
Ik was vergeten dat je in Picasa alles vergroot kan bekijken ... stom, hé.
Goed idee, die frames!