maandag 7 december 2009

flying geese update 1


Hier dan mijn eerste maandagse flying geese update. Zul je net zien dat ik dit weekend geen snippertje tijd had, want we zijn een hoekje in de winkel aan het veranderen, ik heb de kerstboom opgezet, de computer kreeg een grote schoonmaak van mijn lief, waardoor hij als alles goed is weer wat sneller wordt. Dus een hoop heen en weer reizen en gedoe. Maar toch nog een verloren uurtje gevonden om wat te naaien.

Het zijn er (slechts) acht en ze zijn met de machine genaaid. Ik heb eerst een tekening gemaakt in EQ6, daar een printje van gemaakt en dat op tafel geplakt (dan schuift het niet), dan een hele rits op luierinleg (op rol, te koop bij Birdblocks) over getrokken. De achtergronddriehoekjes had ik al gesneden en met een zak reststukjes van batiks ernaast steeds een of meer grote driehoeken snijden.

Leuk! ik word er helemaal vrolijk van. Nu eens kijken of ik ook zo'n lijstje rechts kan maken van alle andere deelnemers.




Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Peti zei

Ik word ook vrolijk van je eerste flying geesejes!!

katrien zei

Leuke gansjes hoor.