maandag 30 november 2009

Flying geese



Maandag flying geese dag: Dit is de eerste maandag dat ik meedoe met de wekelijkse update van de flying geese vorderingen. Nou ik heb in ieder geval geen geesetjes te laten zien!

Ik had al een stapel achtergrond driehoekjes gemaakt, van de stof waar ik alle achtergrond driehoekjes van wil maken. Die zie je liggen in de deksel van het blik waarin ik de geesetjes ga bewaren tot ze verwerkt gaan worden. In het blik een handje reststroken die ik zo gauw wist te vinden.
(ik heb niet alle scraps zo goed georganiseerd als ik zou willen)

Dan ging ik vandaag in de winkel aan de gang om de keuken op te ruimen (hard nodig)en wat dingen op te hangen met de boormachine, dus fijn dat dat op maandag kan, als de winkel dicht is. Tijdens de werkzaamheden even gauw een tekening in EQ6 gemaakt en een printje van het patroon. Eerst een PDFje, zodat ik het ook meteen op de website kan zetten (ga ik morgen doen).

's Avonds was ik van plan om een start te maken met het patroon tekenen op inlegvelletjes. De buitenranden gedaan en toen het midden gaan verdelen in vakjes van 5x10 cm, maar helaas het bleek niet te kloppen, de print is niet juist geschaald. Arch, waarschijnlijk stond print scaling dus niet op NONE, zucht, nou ja dan maar iets anders zoeken om te doen: Via Google reader 24 ongelezen nieuwe blogjes gelezen, ook leuk, inspirerend en gezellig, maar niet zo productief. Ach, ik heb wel veel gedaan vandaag, dus het was evengoed wel een productief dagje.
Zie je de stapel batikjes die op de tweede foto ligt? Ook restjes, deze komen weer uit een ander hoekje te voorschijn, en er liggen ook nog stroken bij mijn lief, oh heerlijk, nog genoeg te doen om met de gansjes de batik stash te verkleinen!

Volgende week hoop ik wat (meer) gansjes te kunnen laten zien!

Groetjes,

Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

katrien zei

OH leuk Merel dat je ook gansjes gaat maken,plaats je bij het lijstje.

Klaske zei

Heej hier ook gansjes, ik geloof dat ik hier nog niet eerder ben geweest, ik zal je in mijn lijstje zetten, en mijn google readerlijst word ook telkens langer haha. Kom hier dus zeker weer, groetjes Klaske