vrijdag 3 oktober 2014

Over weekend

Afgelopen weekend hadden we wederom het quiltweekend in Nieuwekerke. voor mij de 6e keer, maar in totaal was het de 11e keer dat het werd gehouden.

Het was weer beregezellig en ik heb (eindelijk weer eens) lekker veel kunnen doen. Daar heb ik alleen niet (veel) foto's van gemaakt, dus dat houd je nog even te goed.


Voor het weekend was de opdracht om een afvalbakje of zakje te maken. Je levert er een ingepakt in en ontvangt er dan een terug die door een ander is gemaakt, een leuke ruil.

Ik heb mijne met mod-podge gemaakt.

Wat ik wel leuk vond om eens te doen ik kleuren die mij normaal niet zo liggen, bruintinten.

Dit is het resultaat, zelf vind ik het erg leuk geworden, en ik heb al plannen om er nog een aantal te maken in verschillende kleurtjes, voor mijn kleine snippers.

Annemie kreeg mijne en ze was er heel blij mee, bruin is echt haar kleur! Hoe kan het zo uitkomen :-)

Het 'bakje' dat ik mocht ontvangen, gemaakt door Janny:

Dit mooie werk verdient wel meer dan de titel 'bakje', het is meteen een speldenkussen (en als je wilt een presse-papier)! Ik ben er erg blij mee, mooi met rode accentjes en frisblauw.

Op deze (en de volgende foto's) staat ten onrechte (c) birdblocks, deze foto's zijn door Shirley gemaakt.

Ik was waarschijnlijk lapjes-high, of anders kwam het misschien door een OD aan chocolade, zeker is dat ik lekker bezig was, LOL.


Een van de dingen waar ik op het weekend mee bezig ben geweest. Nu nog bedenken hoe ik hem ga afwerken. Laat ik hem zo, of ga ik hem in een groot (grijs, denk ik) vlak laten zweven.... Dat idee moet nog even sudderen.

In ander nieuws: Haatsmurf zegt: Ik haat verhuizen! (en ik kan het niet anders dan met hem eens zijn!)

Na het weekend ben ik meteen druk aan de gang gegaan in ons nieuwe huis (vandaar het verlaat bericht).
Oh ,wat komt er toch veel bij kijken, mijn lijf doet pijn van al het laminaat leggen, en wanneer is het nou eindelijk eens AF, voorlopig nog niet dus. Dus daarom zijn de berichtjes hier soms wat minder frequent of uitgebreid. Ik snak echt naar de kerst, want ik hoop dat ik tegen die tijd wel een keer verhuisd en opgeruimd ben, puf puf. Vermoedelijk nog (veel) eerder, maar ik durf nergens meer op te hopen.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com


Birdblocks, quiltshop Amsterdam

creating rainbows

1 opmerking:

Anoniem zei

Jullie zijn leuk bezig geweest Merel! Vind jouw afvalbakje goed bedacht, dat is een leuk idee! Ja verhuizen is giga veel werk maar vol houden en af en toe time-out voor jezelf. Groetjes Adri