dinsdag 22 april 2014

Over zonnig, geel en zwart wit

Wat was er een heerlijk zonnetje met Pasen, Rosie zoekt het echt op, Thorgal niet, die vind het zo ook warm genoeg. Je lacht je gek met die rooie, want elke keer als ik langs kom lopen dan geeft ze een kort mauwtje. En dat betekent: aai mij! Masseer jij even de zon erin! Daar gaat ze dan even goed voor liggen :-)


De eiermutsjes op deze foto zijn helaas niet van mij, deze zijn van Anita. Mijne is niet afgekomen, omdat ik niet te veel met mijn handen kon doen. Nou ja, volgend jaar is het weer Pasen hoor! Anita versierde haar mutsjes nog extra met een gehaakt bloemetje en een viltballetje.

Ik heb dit weekend voorzichtig aan weer wat genaaid, en genoten. Het Catquiltje schiet al op, gelukkig maar, want hij moet natuurlijk wel op tijd af zijn!


Dan vergeet ik veel te vaak om de setjes van de MOD Stashclub te laten zien! Dus hierbij de set van april (zwart wit) en de set van maart (geel)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: