zondag 20 april 2014

Over stapels en een tulpje


Roos ligt graag in deze mand, nou ja ín... hier op deze foto ligt ze erin, maar dat komt dan ook, omdat de  stapel quilts die normaal allemaal erin liggen, nu op mijn bed in gebruik zijn, daardoor is de mand veel leger dan anders :-)


Dat ligt natuurlijk nog veel lekkerder, maar goed, ook zo ligt ze er graag. Ze kan hiervandaan heel mooi de tuin overzien. En ze ligt gezellig naast mijn werkplek (jaa, dit weekend weer in gebruik! Ik ga gauw het Catquiltje van komende maand afmaken)

Grijs-zwart-geel is een mooie combinatie die op het moment heel populair is.


En met deze basisstofjes ben ik heel blij, ruitjes! Er zijn bijna geen ruitjes te vinden, en dan ook nog lekker fris en licht. Een welkome aanvulling in de winkel, en ook nog eens lekker voorjaarsvrolijk.


Nog meer voorjaar kom ik 's ochtends tegen als ik langs deze licht verwaarloosde plantenbak loop. Een eenzame tulp doet zijn best. Ik kan daar wel vrolijk van worden.




Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: