vrijdag 11 april 2014

Over regenbogen

Achter de schermen zijn wij heel hard bezig met het maken van een nieuwe website. Heel leuk, maar het is even niet handig om nu op de website nieuwe stofjes toe te voegen....

Dat vind ik eigenlijk wel jammer, dus heb ik besloten dat ik dan hier zo nu en dan maar een plaatje moet laten zien, in afwachting van de splinternieuwe website:

Zoals bijvoorbeeld deze nieuwe serie.

 
Wat een heerlijkheid hè?

Er komen weer volop leuke nieuwe stoffen, boeken en spulletjes binnen. Ook ben ik alweer heel hard aan het nadenken en plannen voor een nieuwe activiteit die ik komend najaar wil gaan organiseren. En de nieuwe ideeën blijven bruisen. Oh, een idee bedenken is zo gedaan, maar dat dan uitwerken hè. Gelukkig is het heel leuk om zo bezig te zijn en inspirerende plannen te maken voor het najaar en verder. (ik moet natuurlijk wel een beetje vooruit werken).

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

5 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Je bent echt de eigenaar van een snoepwinkel.

Mieke van Minnen-Kanis zei

Wat een leuke stofjes, heb je daar ook pakketjes van? zou ze alle 18 wel willen hebben.

Anoniem zei

Mooie stofjes. Ik ben nu wel heel lang niet geweest. Eerste zaterdag van mei ben ik weer van de partij.
Sterkte met je handen/armen, hopelijk gaat het inmiddels wat beter

Nanda zei

Ooo,wat zou ik ze graag ook allemaal willen hebben.
Nee, jij hebt geen snoepwinkel, maar een delicatesse zaak.....

Nanda

Sabine zei

Zo, jij bent gisteren, net als ik, hihihi, heel druk bezig geweest... Mooi! Ben benieuwd naar de nieuwe site :-)
Heb je al op mijn site gekeken?
www.sabineke.com