woensdag 30 april 2014

Over oranje op 30 april

Vandaag op Prinsessendag (vinden jullie Koningsdag ook nog zo gek klinken?) laat ik maar weer eens zien dat ik zo nu en dan ook nog een steekje haak. Toevallig ben ik net met een oranje golfje begonnen ;-)


Het verschil tussen flitslicht (hieronder)

en ochtendlicht, wat ook niet echt een geweldig goede kleurweergave geeft:

Zo zie je maar 'echt' licht is ook niet altijd 'goed', want deze quilt is in werkelijkheid wel een stuk roder. Wat een klassiek ding hè, voor mijn doen. Hij is al een tijdje oud, maar ik vind hem gelukkig nog steeds mooi. Ik denk echter niet dat ik deze stoffen nu nog zou uitkiezen... Maar als ik in een romantische bui ben, dan past hij daar mooi bij.

En in die romantische bui was ik wel toen mijn lief mij gisteren belde, met de vraag zullen we sushi gaan eten bij die tent daar bij jou in de buurt?
Helaas is die tent bij mij in de buurt er niet meer, maar niet getreurd, we hebben een andere gevonden in de binnenstad, daar een mooie selectie uitgezocht en dat meegenomen om thuis lekker op te peuzelen.

Ik heb zowaar twee stukjes met de stokjes weten op te pakken! Maar ik gebruik die stokjes toch veel liever als keerstokje of puntjes uitduwer. Deze exemplaren maar niet meer met de sojasaus vlekjes, deze gaan in de open haard als aanmaakhoutjes ;-)

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

Geen opmerkingen: