donderdag 19 december 2013

Over lief en groen

Op het gevaar af dat ik alle mensen waarvan ik een kaart ontving (allemaal heel erg bedankt, het voelt vaak veel meer als vrienden dan als klanten) voor het hoofd stoot. Het is nu eenmaal niet te doen om alle kaarten te laten zien, en het zouden maar saaie blogjes worden.

En op het gevaar af dat je nu denkt: 'Oh, zal ik dan ook maar een kaart sturen' (wat mag, maar voel je vooral niet verplicht!)

Laat ik toch even deze 'kerst'-kaart zien.

Wat een leuke! Ik 'kreeg' een heel nieuw jaar (het is een afscheurboekje met alle maanden)! Met ook nog een leuk patchworkje erboven en een mooie spreuk! Dank je wel Tini, ik ben er erg blij mee.


Op het haak-front heb ik me gewaagd aan het opzetten van de lange, lange startketting, en ik ben zelfs al een stukje terug met mijn eerste rij stokjes. Nee, ik heb de ketting niet geteld, alleen gemeten, het teveel aan steken haal ik gewoon weer uit ;-)

Daardoor is nu wel mijn proeflapje van de naald af:

Uhoh, mijn eerste haak-UFO?
Ik wil er wel mee doorgaan hoor, dit is een mooie breedte voor een sjaal. Mmaar ja, nu moet ik wel kiezen. Misschien is het ene wat gemakkelijker meenemen dan het andere. We zien wel...


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Hi Merel,mooie kaart heel leuk idee hoor, bofferd!
Nou Merel je moet het natuurlijk zelf weten maar die deken voor op de bank is ook erg aantrekkelijk;of je maakt ze gewoon allebei en een das en een deken lekker warm voor op de bank hahaha!Groetjes Adri.