donderdag 1 augustus 2013

Over jarig en bloggersblokje

Even voor de goede orde er staat dus wel een spatie tussen Over en jarig, dus wel graag even goed lezen ;-) Veertig is toevallig het nieuwe dertig, dus helemaal hip, há!

Hoe ze het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar 'mijn' blokje van de bloggersquilt van Jacqueline is vandaag, op mijn verjaardag dus, aan de beurt! Ga maar gauw kijken, dan zal ik hier niet verklappen wat mijn favoriete quiltblokje is ;-)



Wil je ook een blokje toevoegen aan die speciale quilt? Dat kan, gewoon even een berichtje aan Jacqueline sturen met je eigen lievelingsblok. Verder hoef je niets te doen, ze gaat hem zelf uitvoeren en uittekenen enzo. Maar het is natuurlijk wel heel leuk om de naald op te pakken en zelf ook te beginnen aan de bloggersquilt die zij samenstelt! (en, Nee!, ik doe niet mee! sorry, hoe leuk het ook is, ik ben al zo druk!)

Hier word ondertussen de laatste hand gelegd aan alle organisatie die nu eenmaal komt kijken rond het ontwerpen en organiseren van een serie Cat or Dollyquiltjes. Maar ik klaag niet, want het word zo leuk! Op de website is inmiddels een vernieuwde pagina gekomen met een sneak preview en alle gegevens. En oh ja, op last van mijn katten is de titel van de club een beetje aangepast:

Cat or Dollyquiltclub

Nou vraag ik je, hi hi. Maar ja, geef toe de maat van die quiltjes is natuurlijk perfect geschikt voor een katje om op te liggen :-)


Ik geniet hier nog even van deze ongezond lekkere lunch, hihi. (een bepaald iemand zou zeggen: kwark is gezond, frambozen zijn gezond, granen zijn gezond, vetten heb je nodig (N.B. o.a. voor hersenweefsel!, dus niet al te zuinig op je vetten!) dus deze taart is gezond, uuuhhhhmmmm.......)

Zaterdag het feestje van 10-jaar Birdblocks en de lancering van de club!



Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

9 opmerkingen:

katrien zei

Proficiat met je verjaardag.

Miranda zei

Hieper de piep met je 40ste Merel!!! En wat een geweldige felle stofjes heb je daar weer liggen...en nu even langs naar Jacqueline!

Anoniem zei

Van harte Merel x

Groetjes Anette

Carin Wijnand zei

Gefeliciteerd!

Saskia Smit zei

Geheelveeliciteerd Merel.

Quilts van kippetje zei

Gefeliciteerd Merel! En natuurlijk is er nx mis met 40 zijn.... en anders heb je 10 jaar de tijd om te wennen aan 40+ ;-)

Groet,
Annemieke

Anoniem zei

Hi Merel,
Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!Jij begint gewoon aan je tweede jeugd!!hahaha. Wat is het toch fijn dat je mag zeggen dat je er weer een jaartje bij hebt vind je ook niet?!Geniet en laat je maar lekker verwennen!
Groetjes Adri.

Carla zei

Gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag!!! Fijne leeftijd hoor!!!

Groetjes,

Carla

Marga (MarPie) zei

Tjeetje, pas veertig nog. van harte gefeliciteerd nog.

Groetjes,
Marga♥