woensdag 7 augustus 2013

Birdblocks Cat or Dollyquiltclub Blogtour


Deze krat staat klaar met alle pakketjes van het eerste quiltje van de Cat or Dollyquiltclub: de vlindertjesquilt. De labels die je opzij ziet zitten, moeten er dan nog op, maar dat is ondertussen al gedaan!


Hier krijg je een voorproefje van een aantal van de quiltjes, maar let op! Ze zijn nog niet af! Dat zwart-witte quiltje krijgt bijvoorbeeld nog een strook met applicatie,het grachtje moet nog worden afgewerkt, er moeten nog heel wat quiltsteekjes worden gezet (en uitgehaald, want ik zag een heel wiebelig lijntje wat echt recht zou moeten zijn!) en die oranje slierten zitten nog niet eens vast! Om maar eens iets te noemen, en dan zijn er hier natuurlijk ook nog geen 12 quiltjes te zien, daarvoor nog even geduld :-)

Maar dat geeft niet, want die zijn ook allemaal nog niet aan de beurt! Het quiltje uiterst rechts is af! En daar gaat het om want dat is het Cat or Dollyquiltje van deze maand de vlindertjesquilt!

Je kunt lid worden voor een heel jaar, dan ontvang je in totaal 12 van die schattige kleine quiltjes. Maar je kan ook gewoon elke maand afwachten en diegenen die je leuk vindt los kopen.

En om het feestje van Birdblocks 10 jaar nog wat groter te maken organiseer ik een blogtour! Onderstaand vind je een lijst met alle adressen waar de blogtour langs gaat. dus elke dag even kijken (en reageren), want bij elk blog mag je een reactie plaatsen, en wie weet win je dan wel een cadeautje, want er zit ook een give away aanvast.

Aan het eind van de blogtour trek ik uit de reacties van elk bezocht blog een winnaar. Ik heb 12 leuke prijzen uitgezocht, die ik onder de winnaars zal verloten. Maar let op je mag per blog/dag maar 1x reageren, anders vervalt je deelname!

Lees op de volgende data de gezellige blogs van:

8 augustus 2013 -> Shirley:  Zipje en Zopje

9 augustus 2013 -> Lida

10 augustus 2013 -> Elly:  Creatieveling Elly

11augustus 2013 -> Katrien:  Scrappatch

12 augustus 2013 -> Josephine:  Lappies en larie

13 augustus 2013 -> Miranda:  Miramoza Avonturen met quilten

14 augustus 2013 -> Marina:  Mijn quilt avontuur

15 augustus 2013 -> Inge:  Chevremont

16 augustus 2013 -> Marga:  MarPie's sewing projects

17 augustus 2013 -> Jacqueline

18 augustus 2013 -> Ingrid:  Supergoof quilts


Trekking van de prijzen: 20 augustus 2013 -> Mrs. Scissors and the s(e)wing of things (dus dat is hier terug!).

De winnaars zullen op de blogs waar ze hebben gewonnen worden genoemd, en ook hier op dit blog komt een lijst, een winnaar dient binnen een week na bekendmaking te zorgen dat zijn naam en adresgegevens bij mij bekend zijn.

Gaan jullie mee op tour?

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

30 opmerkingen:

Saskia Smit zei

Een blogtour. Dat is grappig. Ik ga de volgorde proberen te onthouden...

inge zei

ik ga zeker mee op toer ;-)

katrien zei

Super,veel succes.

Anoniem zei

Spannend! Wat een enige quiltjes zijn dat, en precies het formaatje voor onze katten, smullen!Proficiat met deze mijlpaal, al 10 jaar! Als de dag van gisteren dat ik voor het eerst hoorde van "de kippetjes" die naast "de haantjes" zaten.

Mieke E. zei

Wat een leuk idee! En wat een mooi quiltje!
Hoe hoog zijn de verzendkosten naar België?
Ben er zeker van dat je veel reacties zal krijgen!
Groetjes

Mieke

Trijnie zei

Ziet er heel leuk uit. Ik heb echter zelfs nog een paar ufo's liggen van de eerste "dolly quilt" ronde dus ik doe niet het hele jaar mee. Misschien eentje tussendoor.
Succes,Trijnie.

Saskia zei

Ik ga mee op tour! Leuk idee trouwens! Het eerste quiltje is al schattig...

Boites et Bobines zei

Wat een leuk en speels idee !
Veel succes ermee

Jeanine

Boites et Bobines zei

Wat een leuk en speels idee.
Veel succes ermee §

Jeanine

Threads and thoughts zei

Dit lijkt me een leuk event! Mooie wand met al die leuke quiltjes in wording.
Ik doe graag mee voor een cadeautje.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met jullie 10jarig bestaan! Wat gaat de tijd toch vlug.
En wat een leuk idee die blogtoer!
Een gezellige feestdag!
groetjes,Truus uit Drenthe

els b zei

Leuk, ik ga ook op tour! En gefeliciteerd met je 10jarig bestaan! Gaat dat snel, zeg!
Groetjes, Els

witje zei

Gefeliciteerd
worden allemaal leuk quiltjes

Anoniem zei

Leuk idee de bloghop en om ook andere blogs te lezen. Deze volg ik al een hele tijd en als ik in Amsterdam ben neus ik graag even rond. Gefeliciteerd met de 10e verjaardag.

groetjes van Mieke D.

Paula zei

Geweldig idee de blog hop tour. Gefeliciteerd met het 10 jarig bestaan

Anja H zei

heel leuk zo'n blog tour merel, en gelukkig kom ik er in het begin al achter ;-). zo kom ik weer op veel blogs die ik nog niet of weinig lees, een hele ontdekkingstour. veel succes er mee en gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan. ik geniet altijd volop in je winkel en vind je blog ook leuk om te volgen.
groetjes, Anja

Marga (MarPie) zei

Leuk hé om te doen en mee te doen natuurlijk.


Groetjes,
Marga♥

Quiltlia zei

Wat een leuk idee en Heel Hartelijk Gefeliciteerd met je 10 jarig bestaan en natuurlijk doe ik mee.
Groetjes Lia

Quilt Quebbel zei

Ik ga gezellig meehoppen.
In mijn agenda (lees telefoon) staat een memo: "Let op blog-hop-dag!".
Groet van Maria.

joke leijenaar zei

Wat een leuke manier om een give away en een 10 jarige jubileum te vieren.
Gefeliciteerd.
Tot morgen .doei

joke leijenaar zei

Wat een leuke manier om een give away en een 10 jarige jubileum te vieren.
Gefeliciteerd.
Tot morgen .doei

Miranda zei

Van harte met jou 10 jarige bestaan van je winkel en volgens mij "de eerste organisator" van Nederlands eerste bloghoptour! Hopelijk wordt het een davend succes en krijg je vele reacties en wie weet lekker wat bestellingen Merel. Het is je van harte gegunt! Groetjes,
Miranda

Berna zei

Van harte gefeliciteerd met tien jaar Birdblocks.
Leuk idee zo'n tour.

Unknown zei

Hoi Merel, ik heb dan wel geen blog maar ik kan je wel feliciteren met je 10-jarig bestaan! Heel veel felicitaties met deze knappe prestatie! Auckje

lia zei

van harte gefeliciteerd met 10 jaar birdblocks.ik ga gezellig meehoppen

Miet zei


Dikke proficiat met je 10 jarig bestaan !!! Nog veeeeeel succes voor de komende jaren .
Wat een super leuk idee om het te vieren . Ik ga ook mee toeren !

OmaSannie zei

Leuk idee en gefeliciteerd!

Helaas kom ik er te laat (10 aug) achter omdat mijn blog er een week heeft uitgelegen...

Veel plezier.

Groetjes van Sandra

Marja van de Nes zei

Superleuk. En omdat ik net terug ben van vakantie heb ik meteen een aantal blogjes tegelijk te lezen!

Gill zei

Congratulations!
I have seen some fabulous quilts on this blog hop!
Thank you!

RLLedda zei

Proficiat met het 10 jarig feest!
Het is altijd genieten.
Ik wil ook heel graag een piepklein kansje wagen voor de giveaway.
Groetjes,

RLL