vrijdag 7 juni 2013

Over bezig en afleiding



Ondertussen ben ik nog altijd druk bezig met de Dollyquiltjes voor de club die in augustus gaat starten. En natuurlijk besluit ik ook nog dat het quiltje waar ik mee bezig ben gewoon het leuks wordt als ik het met de hand quilt, dus.... oh de tijd, de tijd...

Ik ben gelukkig wel lekker bezig! Het voordeel van zo'n Dollyquiltje is dat ik na één avondje al op éénderde zit, want ja 6 rijtjes blokjes, is wel veel, maar het zijn maar kleine blokjes, dus dan doe je zo twee rijtjes!

En dat terwijl ik ook nog aan het lezen ben. (en nee, die boeken liggen niet op het onderhanden Dollyquiltje hoor!)


Deze twee boeken heb ik deze week er door gejaagd. Vooral de eerste vond ik erg leuk, romantisch en met van die situaties, nou ja lees zelf maar. Het enige jammere van Chocolate mousse and two spoons, is de titels die ze aan de hoofdstukken gaf, namelijk allemaal dingen die je in een café kan bestellen (koffie met melk, gebakjes enz.) de hoofdpersoon werkt namelijk in een café. ik kreeg alleen maar lekkere trek van die titels, maar als je daar gewoon overheen leest, dan lees je een lekker romantisch boek.

Dat tweede boek is voor mij de eerste keer dat ik iets lees van de shop-aholic, er zijn een heel regiment aan boeken daarover verschenen van Sophie Kinsella. Ik vond het wel een leuke om te lezen, maar vooral om in de belevingswereld van een heel ander soort persoon te komen dan hoe ik zelf ben.

Vergeet niet om ook nog even deze leuke puzzel te doen, dan kun je daarna lekker van je weekend gaan genieten ;-)


Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi hoi,
lastige puzzel maar wel erg leuk!
ppfftt 45 min. overgedaan......
Enne wat een vrolijke stofjes!!!
groetjes Marijanne