donderdag 23 mei 2013

Over vliegtuigen


Het tablet tasje is af!

Eerst heb ik het platte 'quiltje' afgebiesd en omdat ik dat leuk vind, bedacht ik tijdens het biezen dat ik er twee afgeronde hoekjes aan ging maken. Natuurlijk had ik mijn biezen niet schuin van draad gesneden, maar ik krijg het evengoed wel rond hoor!

 Het vastnaaien moet je dan gewoon heel rustigaan doen, steekje voor steekje en vaak even het voetje omhoog en een beetje indraaien en het zit vast. Het randje trekt maar een ietsie, en ik heb er nog niet eens zwaar de strijkbout op gehad!

Over strijkbout gesproken: die microvezeldoekjes (waar ik het mapje mee voerde, zo veegt het scherm steeds 'vanzelf' een beetje schoon) kunnen niet veel hebben, dus je bent gewaarschuwd :-) niet direct met de bout erop!



Toen de bies rondom vast zat, heb ik het lapje gevouwen en in de naad van de bies de zijkanten nogmaals doorgestikt. Voorlopig wilde Lief nog geen sluiting, maar misschien voeg ik later, als hij het héél lief vraagt, nog een stukje klittenband toe (ik houd namelijk helemáál niet van het naaien van klittenband!)

PS. dacht ik een leuk vliegtuigenstofje te hebben gescoord, blijken het bommenwerpers.... nou ja, Lief vond het evengoed leuk, of hij kon goed toneelspelen ;-)

PS PS. Handig joh een quilt op bed, je hebt altijd een leuke achtergrond voor foto's, LOL

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com