donderdag 11 april 2013

Over leuke post

Vorige week won ik zomaar een give away op het blog van Inge! Leuk!

Vandaag kwam ie binnen, de spannende envelop. Want ik wist niet wat het voor een cadeautje zou zijn. Wel moest ik mijn favoriete kleur opgeven, dus het zou wel eens iets ROODs (of aqua) kunnen zijn :-)

(Wie Inge's blog volgt kan misschien wel raden wat er onderweg was)

Vandaag kwam er zo'n leuke bubbeltjes envelop binnen. Wordt jij daar ook niet al meteen blij van? Ik wel, je weet al meteen dat er iets spannends in zit, geen saaie blauwe envelop met de bekende formulieren erin ;-)

... en in de envelop zat een pakje met nog meer bubbeltjes ;-)


en wat daar uit kwam is dit:


Leuk hè?! Inge hartelijk bedankt voor je leuke give away!

And now for something completely different: a Plane:
http://farm9.staticflickr.com/8119/8638249475_18069be37c_z.jpg
Zullen we voortaan als quilters allemaal met Batik gaan vliegen, hi hi?
In dit vliegtuig zouden we toch wel met naald en draad mogen werken tijdens de vlucht?
(N.B. ik heb in al mijn vluchten met de KLM (12x) een klein naaisetje inclusief een kleine schaar in mijn handbagage gehad, en nog nooit problemen ondervonden, maar geen garanties!)

Oh ja, wil je ook zo'n leuke ketting van Inge, ze biedt een aantal van haar creaties te koop aan, kijk er dit blogje maar eens op na. Je kunt in haar fotoalbum heen en weer bladeren.

Groetjes,


Merel

www.birdblocks.com

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk vliegtuig!

Marina. zei

Leuk! Deze gaat in mijn afdeling quiltplaatjes!
Groet, Marina.